Kampanje pris- Ninja 650- 2022
Klargjøring, registrering, vrakpant ol. kommer i tillegg.
Klargjøring, registrering, vrakpant ol. kommer i tillegg.
Klargjøring, registrering, vrakpant ol. kommer i tillegg. Muligheter for A2 alternativ.
Klargjøring, registrering, vrakpant ol. kommer i tillegg.
Klargjøring, registrering, vrakpant ol. kommer i tillegg.
SE har samme chassis og motor som Versys 1000S, mens på elektronikksiden skiller de to modellene seg fra hverandre. Blant annet har SE modellen KECS, elektronisk justerbar fjæring. SE er en premiummodell for de som ønsker det lille ekstra på tur.
S- utgaven har i tillegg Quick Shift, kurvelys, selvreparerende lakk og Smartphone Connectivity.
Versys 1000 gir maksimal kjøreglede på alle veier. Alene eller med passasjer, rundt hjørnet eller rundt om i Europa.
Den nye Kawasaki Ninja H2 SX er Kawasakis mest avanserte Sports Tourer noensinne; den ultimate integreringen av de høyeste standardene for teknologi, ytelse og kjørekomfort. Se kommer med Brembo og bedre dempere.
Den nye Kawasaki Ninja H2 SX er Kawasakis mest avanserte Sports Tourer noensinne; den ultimate integreringen av de høyeste standardene for teknologi, ytelse og kjørekomfort.
ZH2 SE kommer med KECS with SHOWA Skyhook Technology, elektronisk demping samt Brembo M4.32 monobloc calipere med Nissin master pump.
ZH2 er en motorsykkel verdig tittelen “ultimat”, og denne nye flaggskipsmodellen vil lede Z Serien inn i fremtiden. ZH2 er fullpakket med intressante og førerorienterte løsninger og er et prakteksempel på Kawasakis unike designfilosofi "Sugomi"
Sterkt influert av Ninja spirit, appellerer den sterkt til sportbike og til superbike førere. Oppreist kjørestilling, god komfort og mulighet for bagasjebokser, gjør Ninja SX til en førsteklasses sport-tourer for fører og passasjer.
ZX-10R er utviklet i et samarbeid mellom Kawasaki Racing Team og Kawasaki fabrikken i Japan. Den er testet, optimalisert og godkjent av verdensmesterne Jonathan Rea og Tom Sykes. Dette er så nære en kan komme det å være en del av Kawasaki World Superbike.
Z900RS SE det eneste riktige svaret. Utstyrt med Öhlins bakfjæring og fintunet USD forgaffel samt en rekke detaljer som matcher den historiske legenden fra tidlig 70-tall.
En moderne, klassisk motorsykkel inspirert av en gammel kjenning. Med utgangspunkt i klassikeren Kawasaki Z1 fra 1970-tallet, er Z 900 RS preget av klassisk stil og sjel.
Nye Z900 SE er utstyrt med premium komponenter for optimale kjøreopplevelser: ØHLINS S46 støtdemper, Stålarmerte bremseslanger, Brembo M4,32 calipere med Brembo bremseskiver i front, samt gull-eloksert forgaffel og utsøkt farge sammensetning.
2023 Z900 beholder “spennende og lett”-konseptet til sin forgjenger og tilbyr neste trinn i en aggressiv Sugomi styling. Oppgraderingen består av en rekke nye og avanserte funksjoner.
W800 har en stor appell til en bred gruppe motorsyklister. En letthåndterlig sykkel bygget av høyt kvalifiserte og erfarne fagarbeidere (kodawari). W800 har utseende og følelse tro mot den originale W fra 60-tallet.
Kawasaki Versys 650 er vanskelig å forklare og umulig å kategorisere. Den er komfortabel og fantastisk på lange turer, men er også morsom sportslig, og en real by-venn.
Nye Ninja 650 får et enda sportsligere og oppgradert utseende med LED-lykter og TFT-fargeintrument med smarttelefon-tilkobling. 2023 Ninja 650 har nå fått KTRC.
Kawasaki Z650RS kombinerer retro stil med moderne sports teknologi. Markant klassisk stil som rund LED frontlykt og klassisk instrumentpanel, samt ramme og og fargevalg inspirert av 70-tallets klassikere.
I likhet med sin forgjenger tilbyr nye Z650 en 650cc Parallel Twin motor og Sugomi-styling. Stylingen er derimot gjort enda skarpere, og med LED-lys og TFT-fargeskjerm får nye Z650 et enda mer aggressivt sugomi utseende. 2023 Z650 har nå fått KTRC.
Vulcan S er ingen gjennomsnitts cruiser. Den skiller seg ut med en responsiv og sterk Parallel Twin motor, unik rammekonstruksjon og velbalanserte fjæringskomponenter.
Den eksponerte Trellis rammen kombinert med et minimalt og aggressivt Z-karosseri inspirerer til kjøreglede på den A1-lisensierte 15 hk motoren.