Honda CB1000 Hornet SP 2025. Fra kr: 229.990,-
En SP-versjon av Hondas nye flaggskip, nakne CB1000 Hornet, kommer sammen med stallkameraten i 2025.
En SP-versjon av Hondas nye flaggskip, nakne CB1000 Hornet, kommer sammen med stallkameraten i 2025.
Hondas unikt utformede Neo Sports Café 125-maskin får nå friske og nye stildetaljer, samt en ny 5-tommers TFT-fargeskjerm.
Honda sin alltid populære CB125F kan være begynnelsen på ditt nye eventyr. Modellen har hentet inspirasjon fra sine større CB-søsken, og med en effektiv eSP-motor sikrer den god drivstofføkonomi samtidig som den opprettholder ytelsen.
En helt ny type touringmaskin fra Honda ble lansert til 2022 for å tilby komfortabel, smidig og hyggelig ytelse. Til 2025 får NT1100 en omfattende oppgradering som gir enda bedre kjørekomfort.
Til 2022 lanserte Honda en helt ny type touringmaskin for å tilby komfortabel, smidig og hyggelig ytelse. Til 2025 får NT1100 en omfattende oppgradering som gir enda bedre kjørekomfort.
Hondas A2-kompatible sportssykkel får en skarp, Fireblade-inspirert stiloppdatering til 2024. Ytelsen og dreiemomentet forblir det samme, men en ECU-oppdatering forbedrer akselerasjonsfølelsen, og Honda Selectable Torque Control er nå standard.
Hondas supersport-juvel i mellomklassen vender tilbake til Europa – for action på vei og bane. Rekkefireren med 16 ventiler har en toppeffekt på 119 hestekrefter ved 14 250 rpm, og både hjelpe-/slureclutch og quickshifter er standard.
Honda CB750 Hornet definerer knivskarp minimalisme. Med null overvekt, leveres klasseledende kraft-til-vekt-forhold av en motor med 91,8 hestekrefter og 75 Nm som driver en kjøreklar sykkel på 190 kg.
Hondas A2-kompatible mini-streetfighter slutter seg til Hornet-familien – med ny stil og aerodynamiske forbedringer som passer til det ikoniske navnet.
2022-modellen av Hondas A2-kompatible. Klargjøring, registrering, vrakpant ol. kommer i tillegg.
Hondas CL500 henter mye av sin inspirasjon fra de originale CL-ene fra 60- og 70-tallet. Motoren er den A2-baserte to sylindrede motoren som brukes i Hondas CB500-serie.
Hondas nye CL500 henter mye av sin inspirasjon fra de originale CL-ene fra 60- og 70-tallet. Motoren er den A2-baserte tosylindrede motoren som brukes i Hondas CB500-serie, og her sitter den i en ny stålrørsramme.
Hondas A2-kompatible mini eventyrer får nytt navn – og en enda mer robust stil til 2024.
A2-tilpassede kompakte cruiser på 500 kubikk, Modellen kommer ellers med assist/slipper-clutch, LED-belysning og girindikator. Rebel S-versjon med fabrikkmontert tilbehør–frontlyktdeksel, helsvarte gaffel-deksler og -belger pluss sete i diamantsømstil
Rebel, Hondas populære A2-tilpassede kompakte cruiser på 500 kubikk, får nye fargevalg til 2024. Modellen kommer ellers med assist/slipper-clutch, LED-belysning og girindikator.
Dens rike spesifikasjoner inkluderer Throttle By Wire, 4 standard kjøremoduser og 3 nivåer Honda Selectable Torque Control. Et 22 liters bagasjerom har en USB-C-ladekontakt, mens et hanskerom gir ytterligere oppbevaringsplass.
Motoren på 330 kubikk produserer friske 29,2 hestekrefter og 31,5 Nm, med bakhjulsgrep administrert av HSTC. Vindskjermen er høydejusterbar, det er plass til to helhjelmer under salen og en USB Type-C-kontakt i hanskerommet.
Finnes også i DCT. En av Europas allround-favoritter med to sylindere gir deg Throttle By Wire-motorstyring, 3 kjøremoduser og Honda Selectable Torque Control. Skarpkantet styling skjuler et unikt oppbevaringsrom foran, og all belysning er LED-basert.
Skarpkantet styling skjuler et unikt oppbevaringsrom foran, og all belysning er LED-basert. Til 2023 finnes det tre nye farger å velge mellom.
Motoren med to sylindere leverer 91,8 hestekrefter og et maksimalt dreiemoment på 75 Nm. Man kan velge mellom 4 ulike kjøremoduser, 5 nivåer av Honda Selectable Torque Control (HSTC)med integrert Wheelie Control og 3 nivåer av motorbremsing og kraft.
Sterk, responsiv en sylindret motor og sekstrinns girkasse med slure clutch. Stålrammen har finjustert stivhetsbalanse, og sammen med aluminiumssvingarmen, lang fjæringsvei, generøs bakkeklaring og lav egenvekt er den enkel å håndtere i ethvert terreng.
Hondas offroad-eventyrer går inn i 2024 med ekstra dreiemoment for sin 1084 kubikk store to sylindrede motor. Finnes også i DCT.
Den nye CRF1100L Africa Twin Adventure Sports har fått store oppgraderinger og enda bedre kontinent kryssende reise evner. Finnes også i DCT.
Hondas allsidige sportssykkel i mellomklassen fortsetter sin utvikling til 2024 med en stiloppgradering fra frontlys til baklys. En ny 5-tommers TFT-skjerm er klargjort for Honda RoadSync-tilkobling, betjent av en ny 4-veis bryter.Honda E-Clutch-teknologi